Skip to main content

טיפים לעריכת יום הולדת מוצלח

 הטיפים באדיבות פינקי פו ארועים מיוחדים

נושא המסיבה
התייעצו עם ילד/ת יום ההולדת מה נושא המסיבה שהוא רוצה ובחרו הפעלה בהתאם.

מקום המסיבה
בחרו מקום נגיש ונח לכל הילדים, חשוב שהמרחק בין מקום המגורים למקום האירוע יהיה סביר. במידה ויום ההולדת יערך בחוץ יש לוודא שקיים מקור חשמל זמין. במידה וההפעלה מתקיימת בשעות החמות של היום יש לוודא שהמקום יהיה מוצל. במידה ויום ההולדת יערך במקום סגור וברצונכם לשכור אולם, הקפידו שהוא לא יהיה גדול מידי. אולם ספורט למשל מאוד לא מומלץ כיוון שהאקוסטיקה בו מאוד בעייתית וצריך מערכת הגברה מאוד גדולה ע"מ שיוכלו לשמוע כראוי את ההפעלה.

קישוט
קשטו את המקום בבלונים (עדיף שלא יהיה ניתן להגיע אליהם), כמובן לא לשכוח כיסא יום הולדת. הכינו שלט או תלו בלונים בכניסה לבית כדי שיוכלו לזהות את מקום האירוע.

אוכל
העצה החשובה ביותר בנוגע לאוכל, מדובר בילדים ובשעתיים פעילות, אל תגזימו עם הכמויות (הם באמת לא אוכלים כל כך הרבה...)

חטיפים
מומלץ לחלק שקיות ממתקים בסוף יום ההולדת כדי שהילדים יוכלו להיות מרוכזים במהלך הפעלה ובנוסף מי שלא סיים את הממתקים שלו יוכל לקחת אותם הביתה.

שתייה
ניתן להכין שתייה ממיץ ממותק, מומלץ להכין מראש 30 כוסות חצי מלאות כדי שלא תצטרכו למזוג בבת אחת שתייה ל-30 ילדים צמאים. הכינו גם בקבוק מים משום שיש ילדים שאינם אוהבים מיץ.

טרופיות
הטיפ היעיל ביותר ,להכניס את הקשיות מראש או לחלופין אם בחרתם בשלוקרים (טרופיות עם פקק) פיתחו את הפקק משום שרב הילדים אינם מצליחים לפתוח אותו לבד.

איזה סוג אוכל לתת
תלוי בכם ובהעדפות שלכם , ניתן לתת פיצות, פיתות, בורקסים, נקניקיות, ג'חנונים ועוד... הכינו את הכל מראש, על מנת שתהיו פנויים ככל הניתן, בשביל הילדים שלכם, הסתכלו על ההפעלה ואפילו השתתפו בה, הילדים מאוד נהנים מכך. המפעיל יגיד לכם מספר דקות לפני האוכל להתארגן. במידה ואתם מזמינים אוכל התייעצו עם המפעיל למתי להזמין- מומלץ שהאוכל ימתין לילדים ולא להיפך. אל תשכחו להכין מפיות.

עוגה
כיום יש מגוון רחב של עוגות, בצק סוכר, דפים אכילים והעוגות הרגילות הפשוטות והטעימות, לא משנה איזו עוגה בחרתם, תדאגו שיהיו עליה נרות בתחילת המסיבה וגפרורים ליד (בהרבה ימי הולדת לא מוצאים את הנרות כשצריכים להוציא את העוגה (חסכו לכם את עוגמת הנפש). זיקוקים זה מצוין אבל לא לשכוח נרות- הילדים מחכים לכבותם שנה שלמה!

הזמנות
במידה וקבעתם יום הולדת אך התאריך עדיין לא הגיע, הכינו שלט המבשר על קביעת התאריך ע"מ שלא יתפסו לכם אותו. כשבוע עד שבועיים מיום ההולדת חלקו הזמנות לילדים, מומלץ שההזמנות יהיו מעניינות המבשרות על סוג הפעילות שבחרתם. במידה ואתם חוששים שילדים לא יגיעו ליום ההולדת ניתן להכין מדבקה המזכירה את יום ההולדת ולחלק אותה בבוקר בגן/ בית הספר.

פרסים
תדאגו שכל הילדים מקבלים פרסים במהלך יום ההולדת. מומלץ שתמיד יהיו לכם פרסים נוספים למקרה שמישהו איבד או נשבר לו.

אחים גדולים
לרב אחים גדולים מפרגנים ואוהבים לעזור, בדקו שהאח/ות לא מקנא ומקבל את תשומת הלב שלו כדי שלא יהרוס את יום ההולדת של הילד/ה החוגגים. גם אחים קטנים יכולים להיות נפלאים ביום ההולדת ולעזור רק שימו לב שילד/ת יום ההולדת יהיו מעוניינים בכך ואל תחליטו בשבילם, זה היום שלהם, תשאלו אותם.

סיוט הקיץ של אביה
המון הורים חוששים שלא יגיעו ילדים ליום ההולדת שהם מארגנים, הרשו לי להרגיע אתכם, עשינו אלפי ימי הולדת – זה לא קורה! אם אתם רוצים בכל זאת לעשות משהו בנידון, קחו מדבקות משרדיות קשטו אותן וכתבו עליהן את פרטי יום ההולדת, חלקו אותן יום לפני המסיבה או באותו היום ותבטיחו אחוזי הגעה מרשימים ביותר.