Skip to main content

טיפים ורעיונות ליום הולדת מוצלח לילדים

 

 

מסיבת אחרי-יום-הולדת

יומולדת...

עבור ילדים, מדובר בחלום שמתגשם!

חברים, מתנות, הרמה על כסא, עוגה, נרות, משאלה... ואז – לפתע-פתאום – הכל נעלם! האורחים מתפזרים לבתיהם, שאריות העוגה מאוחסנות במקרר, המתנות כבר נפתחו והמשאלה הובעה מזמן... ומה עכשיו? – אצל ילדים מסוימים, התשובה היא: בכי.

איך אפשר למנוע אכזבה-שלאחר-התרגשות-יתר? הנה רעיון: מסיבת אחרי-יום-הולדת!

מבעוד מועד – לפני חגיגת יום ההולדת עצמה – מבשרים לילד שלאחר המסיבה (בזמן הנוח לכם) תתקיים מסיבה-שלאחר-המסיבה, בכל אופן המתאים לכם. למשל:

  • פתיחת מתנות מאוחרת (יום למחרת המסיבה, או אפילו חלוקת המתנות לכמה ימים, במקום בבת-אחת ומיד בסיום המסיבה).
  • ארוחה חגיגית לבני המשפחה (ה"חגיגיות" יכולה להתבטא בהדלקת נר חדש על פרוסה משארית העוגה, בהעמדת נרות קישוט על השולחן, בתליית בלונים, בהזמנת פיצה – כל דבר שיהפוך את הארוחה למיוחדת עבורכם).
  • משחק מיוחד או כל פעילות אחרת, שהילד אוהב ושאינכם מאפשרים באופן יומיומי.
  • יציאה לפעילות אהובה מחוץ לבית.
  • הקרנה חגיגית של הסרט שצילמתם במהלך המסיבה (בתנאי, כמובן, שצילמתם סרט כזה). אני נוהגת להכין ולחלק מראש כרטיסים לצפייה בסרט (מצורפת דוגמא לשימושכם בעמוד האחרון של הקובץ כאן). ה"אולם" הוא החדר בו נמצאת הטלוויזיה, ה"שורה" וה"כסא" מפרטים את הספה והמיקום בה (ימין/מרכז/שמאל), ורצוי כמובן להצמיד (בעזרת סקוץ') פתקים לגב ה"מושבים", שיציינו את ה"שורה" וה"כסא", בהתאמה למצוין על-גבי הכרטיס.
    קחו סיכה וחוררו בעזרתה את הפס המפריד בין הכרטיס לבקורת – כך תוכלו גם לתלוש את הבקורת בכניסה ל"אולם". צפייה מהנה וחגיגת אחרי-יום-הולדת שמחה!

לרעיונות מקוריים נוספים לחגיגת יום הולדת שמחה, ולהדפסה והתאמה של כרטיסי הקולנוע לצפייה בסרט יום ההולדת שלכם, לחצו כאן.

שיהיו לכולנו ימי-הולדת שמחים וחגיגות מהנות!