Skip to main content

התנסות חוויתית עם רייקי

הסבירו לילדים שבגופם זורמת אנרגיית חיים, הזורמת בכל דבר חי (אדם, חיה, צמח וכו'). הגברת הזרימה והרטט של אנרגיה זו מאפשרת להקל על כאב, מרגיעה ומאזנת (אם הילד לחוץ, עצבני, כועס, עייף...) , משפרת את יכולתו של הגוף לרפא את עצמו (למשל: אם לילד יש פצע או שהוא חולה - ההחלמה תהיה מהירה יותר),  וכן היא מחזקת את מערכת החיסון של הגוף.

 

אמרו לילדים להחזיק את כף היד שלהם בצורת כיפה כאשר כף היד מקומרת מעט. הנחת הידיים על גבי הגוף – אם במגע ישיר ואם מס' ס"מ מעל הגוף - תגרום להגברת זרימת האנרגיה בגוף.

 

הציעו להם להניח את שתי כפות ידיהם על הבטן שלהם, הברכיים, הירכיים... או כל מקום אחר שנוח להם למשך כמה דקות ולחוש את ההשפעה. (במקרה של כוויה, דימום וכו' יש להניח את הידיים מס' ס"מ מעל המקום). אפשר לעשות זאת גם אם לובשים מעיל או מכוסים בשמיכה ואפילו על גבי גבס.

חשוב שהנגיעה תהיה עדינה ולא תהיה לחיצה על הגוף.

אין לשלב ידיים ורגליים בעת מתן וקבלת הרייקי וכן יש להסיר תכשיטים ומשקפיים (הן ע"י הילד המטפל והן ע"י האדם שמטפלים בו), מכיוון שאלו מפריעים לזרימת האנרגיה.

 

לאחר מכן הציעו לילדים להתנסות גם על גבי אנשים אחרים. כמובן שזה יכול להתבצע אך ורק לאחר קבלת רשות האדם השני (אחים, חברים, הורים וכו'... ) וכן רק על גבי איברים שהאחרים מרגישים בנוח עמם. זו הזדמנות להזכיר להם שחשוב לשמור על המרחב האישי של כל אדם...

 

המליצו להם לעשות זאת בכל עת שירצו...  מומלץ לא רק בעת כאב או מחלה אלא גם בשגרה כחיזוק לגוף, כפינוק והרגעה ואף כמסייע להירדם בלילה.

 

יחד תגלו עד כמה הרייקי מרגיע, מפחית כאבים,

מאזן, מסייע בריפוי ומשפר את מערכת החיסון של הגוף.